Tema: Re: Dar 6 metai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-22 10:44:28
Man skirtumas toks, kad va: isipyliau benzo siandien-sumokejau akciza ir PVM. Parduotuveje pirkau maisto-sumokejau PVM. Menesio pabaigoje atsegsiu pajamu mokesti. Sie mano pingai nukeliaus i Lietuvos biudzeta, is kurio 2 proc. bus skirti KAM. O is pastaruju KAM galima nusipirks dar viena partija "auksiniu" saukstu. As ir mastau-ar teisingai panaudojami mano uzdirbti pinigai , kuriuos as inesiau i Lietuvos biudzeta?

O dabar gal jau pagaliau atsakysi, koks tamstai skirtumas kiek Socis rusams kainavo? :) O jei jie pinigus degintu-nagus grauztum?