Tema: Re: Dar 6 metai
Autorius: Saulius74901
Data: 2018-03-21 15:31:29
Tai kur ta chebra?
Jei 3 iš 28 xuilo pasveikino, tai anie patapo xuilo chebra ir MES jau ne
prie chebros?
Dar galėčiau abejot, jei būtų daugiau nei pusė.
Paskaičiavus NATO šalis dar mažesnė dalis turbūt gausis.
Vat jei ta chebra (ar ne chebra) ims ir staiga panaikins sankcijas, tai
galiu suprast, kad kažkas čia ne taip.