Tema: Re: Dar 6 metai
Autorius: Audrys
Data: 2018-03-22 09:27:45
vel nupezes klumpius pasijuto visa ko eGZperDu :D
ziurek kakoltv ir nekakok.

"Saulius74901"  wrote in message news:p8vj28$lba$1@trimpas.omnitel.net...

Sankcijos neveikia?
Krymo tiltas pastatytas?
Kokia tilto kaina projekto pradžioj ir pabaigoj bus parašyk? Žiū ar ne
pigiau būtų Ukrus įdarbint, kad bet ką norintį plukdytų kokius 20 metų ir
dar babkių liktų (čia galėtum paminėt kad nepriklausomybė kainuoja).
Čia jei kana pasirodys normali: https://www.youtube.com/watch?v=n0EA5JCQ2wM
Net naftos siurbt savom technologijom nesugeba, jei sankcijos veiks ilgiau
nebebus kaip ją siurbt. Apie telkinius arktyje jau tik svajojam.
Pasidairykim į arabų kraštus, jų pragyvenimo lygį, naftos gaunamas babkes ir
požiūrį į ateitį. Gal esi ką nors ne per Rosijos TV matęs į ką investuoja jų
šeichai ir kur investuoja Rusų valdžia.
Apie krymiečius reiktų ner per Rosijos TV žiūrėt. Sakyčiau pats geriausiai
aprūpintas kraštas Rusijoj po Čukotkos ir Sachalino.