Tema: Re: Suduzo lektuvas su Lenkijos prezidentu
Autorius: Marux
Data: 2010-04-12 13:33:05
"RimasOK" <ok@eta.takas.lt> wrote in message
news:hpuo7i$q01$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei gyvensim vien istorija, tai gal dar prisikaskim iki kunigaikščių laikų
> ir pradėkim ieškot ar kokie Švedai mum ne priešai ir t.t.
>
> Tad neverta be galo kapstyti to kas buvo dar prieš antrą pasaulinį karą.
> Tuo labiau, kad TIKRI lenkai tuo tikrai nesididžiuoja. Vilniaus "lenkai"
> ne pavyzdys. Be to labai daug įtakos turi ir kitos valstybės politikų
> laikysena. Ar lenkijos valdžia turėjo bent užuominas apie Vilniaus
> prijungimo prie Lenkijos atstatymo? Aišku ne.

Lenkijos valdzia NIEKADA nepripazino trecdalio tuometines Lietuvos
okupacijos, kurios deka didziaja tos teritorijos dali Lietuva turbut prarado
amziams, jei ka. Jiem pilsudskiai ir zeligovskiai - didvyriai, mums -
nusikalteliai ir lietuviu tautos genocido vykdytojai. Skrydys i Katyne,
rodo, kad tas okupuotas zemes, jie laiko savo BUVUSIA teritorija, kad ir
kaip kvailai tai atrodytu. Panasiai butu, jei oficialios vokieciu
delegacijos kasmet i Rusija skraidytu nuzudytu naciu pagerbt

Ko nepasakysi apie kitas
> kaimynines šalis kurių politikai atvirai ilgisi Maskvos imperijos
> atkūrimo, o jos žlugimą laiko didžiausia klaida.

Vieni ilgisi Maskvos imperijos, kiti - Zecpospolitos

> Taip kad už istorinius nesusipratimus dabartinės Lenkijos ir jos politikų
> tikrai negalime kaltinti.

uz istorinius -  ne, bet uz lietuviu zudiku garbinima - didelis klausimas

> Dėl gedulo. Kadangi oficialiai visoje Europoje gedulas 1 diena, jei mes
> paskelbsime taip pat 1 dieną - parodysime, kad šis reikalas mums terūpi
> kiek italams ar portugalams. Tačiau esame artimi kaimynai, turime ir
> bendrų reikalų. Be to politikoje daug reikšmės turi ir asmeniniai politikų
> santykiai. Jie jie buvo asmeniškai pažįstami tai daug reiškia. Ir šiaip
> prezidentas yra milijonų žmonių atstovas, kurį žmonės išsirinko savo noru.
> Bet ne runkeliam tai suprast.

Gedulas, kai gedi zmones, o ne politikai nusprendzia, kada zmonem gedet,
kada - ne. Ar daug veliavu siandien matei?