Tema: Re: Suduzo lektuvas su Lenkijos prezidentu
Autorius: Marux
Data: 2010-04-12 10:18:44
Bet kokiu atveju uzjaust reiketu, didele nelaime :(
Tik Lietuvoj gedula skelbti - visiskas absurdas. Tas pats, jei nukritus
Izraelio lektuvui, Palestinoj gedula paskelbtu, arba atvirksciai.
Kokius ten lenku karininkus rusai nuzude? Ar tik ne tuos, kurie vykde
lietuviu genocida Vilniaus kraste (po kurio cia liko tik 0,8% lietuviu)
vykde ir tarp kuriu buvo gal puse sulenkejusiu lietuviu? Ka tada uzpuole
Rusija? Ar rytine Lenkija ar Lenkijos okupuota Lietuvos dali? Ar gedulo
paskelbimu Kubilius su Grybauskaite nepalaiko lenku pozicijos, kad lenku
okupacijos nebuvo?

O Europa tai tikrai gales atsikvept. Nebeliko vieno is pagrindiniu kovotoju
prie py//ru isigalejima :)