Tema: Re: Estijos prezidentas T.Ilvesas savo salies "ekonomini stebukla" aiskina skaidrumu ir vagiu nebuvimu
Autorius: BishopaZ
Data: 2010-03-17 09:17:27
tu akivaizdu skaityt nemoki (ir juo labiau netui maziausio supratimo apie
skandinavishkas profsajungas) ir nesvarbu ka ash parashyciau tu visada
matysi ta paty savo bauba - "bolshevikine retorika".
Tuo tarpu paties mastymas akivaizdiai sugadintas sovietizmo, o diskusija su
tokiais individais tolygi diskusijai su asilu.