Tema: Re: Estijos prezidentas savo salies "ekonomini stebukla" aiskina skaidrumu ir vagiu nebuvimu
Autorius: bet_kas
Data: 2010-03-08 13:29:13
Ko nesupranti su tais rinkėjais? "Money makes the world go round".
Viskas, visa kita zuikių dainos. Zuikių dainų klausantis daug mistikų
gali prisivaident. Ir nėra šansų Viktorėlį iškirst Kėdainiuos išskyrus
daugiau pinigų pasiūlant. Taip kad mažiau vark faktus kitiem naiviai
dėliodamas, tai veltui sugaištas laikas.