Tema: Re: Prienų - Birštono Vytautas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-01-09 13:32:26
O kaip ivertinti tai, kad tu dabar mini "Vytauta"?

"For example John Smith"  wrote in message

o kas "Vytautui" iš tos reklamos? Nor jau giriasi, kad pardavimai
pakilo. Nebent Vytauto vanduo nusiuntė Amerikon lipduko eskizą ir
sutiko, kad butų pardavinėjamas paaugliams patinkantis vanduo su tokia
etikete, o pelnas per pusę.
O klounai patys už viską susimoka.