Tema: Re: Prienų - Birštono Vytautas
Autorius: servisas
Data: 2018-01-09 13:14:02
500 maikiu per 1 diena amazone prastume. Daba patys per savo shopa stumdo.
Babkes byra per visus galus, tik reikia spet paimt.
Cia apskritai afygiena reklama Lietuvai. Patys broliukai pasake, kad
vaziavom bijodami, o pasirodo viskas cia ok. Maistas- ok, aplinka ok, nera
taip baisiai salta, angliskai daugmaz sneka. Taigi turistams biski fobiju
neabejotinai nuims. Ir ne vien amerikonams, pvz maikes ispirko amazone
japonai. Ir is viso galima paziureti facebooke kas tagina zmones. Visokie
suomiai, lenkai, italai. Cia nera keliu simtu durnu amerikonu ismislas. Jau
vien tai, kad siandie apie situs reikalus kalbejo geriausios pasaulio
komandos treneris.

Kadangi groupsas politinis, tai galima paziureti ir per politikos prizme-
kuo daugiau turistu bus Lietuvoje, tuo realiai jausimes saugesni, nes
uzsienio salys gina savo piliecius, jei ka.

"For example John Smith" <For-example-John-Smith@mailinator.com> wrote in
message news:p3266v$r26$1@trimpas.omnitel.net...