Tema: Re: relsai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-26 18:05:03
Nu va ir vel.......... Kuzkur atvaziuok, kazka parodysiu. O ar nekeista paciam, kad is simtu daiktu, tave supanciu namuose, ner lietuvisku? Cia mes ka, ju nesugebam pagaminti? O gal manom, kad sugebam, bet neverta ju gaminti?
As gi neginciju, kad KAZKA gamina ir lietuviai. As tik stebiuosi, kad nesimato to, ka mes gaminam. O stai kitu valstybiu matosi. Ir sneket, kad mes protingi, nezymedami kur pagaminta, o kiti kvaili tai darydami-tikrai neverta.