Tema: Re: relsai
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-11-26 17:59:39
Kaimynas dirba rimo.lt. Sako zinai, puse Europos vazineja su musu
tralais, gaminam presus ir kita sunkiaja technika, bet del taves as
tikrai neprasysiu kad lipduka fotografuotu, nes tai niekam neidomu.
Atvaziuok Kaunan i Garliava ir paziurek kaip procesas vyksta bei ka ant
technikos remu isspaudzia "Made in"