Tema: Re: Grybauskaitė
Autorius: nelabs
Data: 2017-11-19 21:29:10
kokios pazeistos ? jeigu jau net vietiniai mato, kad uzsienieciui moka
maziau (arba: tu esi ciurbanas, moteris, per storas, per senas), kaip su
lygiom teisem, ar jos tau nebegalioja eurosojuze ir uz tai nebaudziama ?
galvok ka kalbi, "gynejau" grybauskaites teises i "nezinojima".
atsakymas turejo buti mazdaug toks: "man irgi yra itarimu, kad Svedijoje
ne viskas grazu". Pvz. Geteborge is nevietiniu gausiausia fauna yra
somalieciai, idomu, kiek anie uzdirba, nes pas juos neatvaziuoja Somalio
prezidente ir zurnalistai nesiteirauja "o kaip jums sekasi".
is tokiu kaip tu iseina geri skudurai pavalymui meshlo nuo batu pono.

"Tomas" <nato@puola.ru> ra?e news:ousg3s$54l$1@trimpas.omnitel.net: