Tema: Re: Grybauskaitė
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-19 15:59:35
Pavepus zhurnaliste taip ir nepaaishkino, kokios cia teises pazheidziamos. Kas nori - dirba uzh mazhus atlyginimus, kas nori - dirba uzh didelius. Nenori - nedirba ish viso. Koks Jorgenas gi nepriverte su bizunu? Ar uzh pigiai dirbt yra draudziama, kokia cia teise pazheista? Nematau, ka cia kur Grybauskaite butu neteisingai pasakius.