Tema: Re: Grybauskaitė
Autorius: Tomas
Data: 2017-11-19 19:47:40
Tipishkasatsakymeli atsakyk: kokios ten teises pazheistos? Boba papezejo gudru klausima atseit. Na zhinau, kad shvedai patys nei uzh tiek, nei tokiu darbu nedirba, pisa ishnaudoja - ok. Bet teisiniam kontekste? Ka grybauskaite turejo atsakyt? "Jo jo, pazheidziamos teises, kad jus kur skradziai!!!" Butu pati tokio pat lygio turgaus boba kaip ir ta zhurnaliste. O ishnaudoja visi visus, koki dideli atlyginima begautum, visvien esi ishnaudojamas. Na jei samdoma darba dirbi.