Tema: Re: Apgavau vaik? - kokia i?vada
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-16 15:27:04
Uztat visos sanaudines prekes lietuvoj- printerio milteliai, biok
 dantu pasta, peiliui mesa ir duona, ant lekstes lietuviskas
 pyragas, saldytuvas beje snaiges, kompaktai lietuvoj gaminti BOD
 yra tokia imone, truputi pazangiau nei vinilas, dzinsai lietuvoj
 siuti, tiesa be etiketes. Sovietmeciu visa to ka paminejai isvis
 parduotuvej nenusipirktum, beje ir lietuvoj nieko tuomet is
 paminetu negamino. Surask man sovietmecio laiku pagaminta lit
 sssr

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----