Tema: Re: Apgavau vaiką - kokia išvada
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-13 19:11:15
Tai man butent ir buvo idomu, ant kiek realu rasti tas etiketes. As tai
suprantu, kad tai ka tu rasai tiesa. tik idomu buvo patikrinti.

On 2017-11-12 22:56, Linas Petkevičius wrote:
> Per tris valandas generalinės tvarkos dviejų aukštų name, vaikas uždirbo
> 10 eurų - rado vieną buitinį prietaisą.

Kai kurie gaminiai gali būti gaminti Lietuvoje, o tu net nežinosi. Pvz.
jei namie yra pakankamai IKEA produkcijos, tai dalis jos bus LT
pagaminta, tik rasti užrašą "Made in Lithuania" ne visada pasiseks.

Kita vertus, kad labai daug dalykų gaminama pvz. USA, mes tikrai žinome,
bet ar pavyktų lengvai rasti kokį "Made in USA" daiktą namie? Vargu bau.
Juolab, jei pagal "radome/neradome" bandytume spręsti apie USA ekonominį
pajėgumą...

Tai kad kažkas gaminama Lietuvoje, nebūtinai tai skirta Lietuvos rinkai
ir nebūtinai tai Lietuvoje populiari prekė.