Tema: Re: Apgavau vaiką - kokia išvada
Autorius: Yvl
Data: 2017-11-15 15:33:25
gintai tave apipiso.
Rubin, Vesna ir AC90 - tikrai ne Danijoj gamino.

"Gintas"  wrote in message news:ougrhv$dej$1@trimpas.omnitel.net...

reples, atsuktuvai, zirklės, dantu sepetukai, rankšluočiai-vokiski
orkaite italiska
telikas, centras, kolonėlės-daniskis
kompas, arbatinukas-japoniski
tusinukas, peiliukas, skustukas, el. gražtas-sveicariski
vandens pukstukas, pakopinis graztas, nuzievinimo reples, kirpimo zinkles,
zibintuvėlis, audio stiprintuvas-USA
Hilti irankiai-plati gama valstybiu

Nu tingiu vardinti. Gi gal ir pats ne kalejime gyveni? Turetum nutuokti, kad
namuose daug daiktu ir jie turi zenklinima (dazniausiai)