Tema: Re: Gintai,
Autorius: vatnykologas
Data: 2017-11-12 21:15:14
man tai kaip vatnykologui (labas audrysasai ir gyntasai) kiek is kitos
puses, bet analogiskas klausimas pasistojo, manau kad turiu teise i ji.

kodel as pvz neesu girdejes apie bent viena vatnyka kuris kazka sugebetu ir
butu pasaulio pripazintas, nu tipo kazko pasiekes, ar siaip kazka gero
padares? ta prasme noretusi, kad tas ju daznai nepamatuotas ir nepagristas
pizdiozhas amerikosu pusen butu antraeilis dalykas po ju pasiekimu ar kazkas
tokio. nu kazkas bent jau is serijos - zmogus gal ir apsisikes vaiksto, ale
uz tai paziurek ka isrado ir kokias babkes daro (nu sitas punktas tarkim
nebutinai, nebukim visiski kapitalistai). ale bybis, tylu kazkaip.

ar gali buti, kad tai kazkaip koreliuoja su tuo, kad tarp ju realiai yra tik
durniai ir/ar debilai?

o gal tai vis gi nepripazinti/nesuprasti genijai ir ju kazkokiu isradimu
arba produkcijos tiesiog niekas tinkamai neivertina?

todel as irgi savo ruoztu, jeigu galima, noreciau pavyzdziu, ko yra pasieke
vatnykai, ka gero pagamine ir panasiai

siek tiek balanso noriu inest