Tema: Re: Duskit vatiniai
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-17 11:17:48
Netgi tie, kurie Lietuvoje uzdirba daugiau vidurkio pradeda atsitokek. Priezastis to kiek netiketa: lietuviski turtuoliai pastebejo, kad nebepavyksta bendrauti nei su draugais, klasiokais, ar giminėmis. Nes: bendraujat patenka i salta ir dregna troba, tenka gert pigiausia degtine, pakest uzkanda is mesos pakaitalu.
Suma sumarum-normalus verslininkas suvokia, kad jeigu aplink bedziai, ner jiems ka parduot. O jei bedziu dauguma, vadinasi tarp ju ir gimines, draugai, kovu sokiuose bendrazygiai .

Kas galejo pagalvot, kad kaip toje dainoje: kas man is to dziaugsmo ir is tos garbes, jeigu as vienas dziaugsiuos, o kiti liudes?

Tad ir bega is tos Lietuvos visi, pakol cia esantys naivuoliai dziaugiasi didejancia Lietuvos skola ir artejančia ismoku is ES pabaiga, besidairydami i Rusija.