Tema: Re: Duskit vatiniai
Autorius: sbalen
Data: 2017-10-17 11:02:26
tai ir lyginkis su vakarais, ko cia ta Rusija reikiai kisti bet kokia
proga? patys sau priestarauja.
pasidomekit kaip zmones gyvena uz maksimu ir akropoliu ribu.
ir koks pensiju lygis, lyginant su "vakarais" ?
kazkas pratriubija pinigus mokesciu moketoju, ir is to mentaliteto rezas:
milijonas zmoniu minuse (nusimire arba tepe slides).
viskas gerai, kol tau asmeniskai zajebys.

KandysRomka <kandysromka@neturiuemeilo.com> ra?e