Tema: Re: Duskit vatiniai
Autorius: zigurat
Data: 2017-10-16 18:45:30
citaj siuda:

„Ačiū Stalinui, Sniečkui ir Tarybų valdžiai, kam nepatinka būti kartu su Rusija – von nakui iš Lietuvos, čemodan–vokzal, Amerika“, – buvo skelbiama 2016 metais komentare po straipsnius interneto portale.

Prokuratūra prašo pripažinti J. Subotiną kaltu tyčia, grasinančiu, užgauliu ir įžeidžianiu būdu propagavus palankų požiūrį į Lietuvos okupaciją, priešiškumą esamai santvarkai.

paaiskink man dede, kuris istatymas draudzia propaguoti palanku poziuri i okupacija, priesiskuma esamai santvarkai?

davai, raz'yasnyai