Tema: Re: Ukrainieciai palnuoja isigyt javelinu
Autorius: Ignas
Data: 2017-08-25 15:49:12
taigi dar rasalas nenudziuvo nuo tavo rasliavos, kur kaltinai suomius
paskelbus rusams kara ir prie vokieciu prisidejus (nors realiai patys
rusu aukos buvo ir net rusai pripazino suomiu paskelbta neutraliteta), o
"krymiecius" siltai priemusius "zalia" rusa pagyrei uz sveika cinizma...
ar jau nebepatogu vartytis ir paliekam suomius ramybeje?... :))