Tema: Re: Ukrainieciai palnuoja isigyt javelinu
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-24 00:10:10
kaip galima suprast is pono teksto, i priklausanti miesta galima saudyt?
buvai tikrinai kas apsaude ar suvalgei ukru tipo informacija? nes ukrai
taigi gali apsaudyt mariupoli, nes jis jiems priklauso.

"Gediminas"  wrote in message news:onkq5s$4j8$1@trimpas.omnitel.net...

Gerai, suklydau. Zodi bombos panaudojau ne ten kur reik. Mariupolis buvo
apsaudomas ir tiek. Dabar griztam prie klausimo. Kaip vadinam tuos kurie
apsaude Mariupoli. Apsaude dnr. Ar jau galim juos vadint teroristais.
Saude i jiems neprilausanti miesta. Saude ne siaip kulkom.