Tema: Re: greiciau ES griutu
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-20 15:50:46
Briuselio isakymai yra virsesni nei Lietuvos. Durniems paaiskinu: jei Briuselio ir Lietuvos istatymai kertasi tarpusavyje privalu vadovautis Briuselio. Nepriklausomos Lietuvos pilieciui privalu vadovautis Briuselio isakymu. Kuom tai skiriasi nuo SSSR laiku, kai Lietuva turejo savo istatymus, taciau sajunginiai (atsiusti is  Maskvos) buvo virsesni?
Ar blogai buvo? :))))))