Tema: Re: Taip vadinamas "ukru diversantas" :D
Autorius: Audrys
Data: 2017-08-19 19:15:38
taigi afganistane nera slapdesres ir ypac kiaulienos - tai klumpiai ten
nevaziuos.

"Gintas"  wrote in message news:on94qs$8i1$1@trimpas.omnitel.net...

Isvaizda tave stebina?

Siaip jau, tankista Lietuvoje sulaike atejusi bulviu nusipirkti ir laiko
kalejime be jokio teismo jau daugiau nei 3m. BE TEISMO!
Man smalsu, ar Afganistane buve Lietuvos kariai informuojamai, kad
analogiskai juos gali po kokiu 20m sulaikyt ir laikyt be teismo kalejime
vien uz tai, kad i Afganistano kaima su motociklu atvaziavo vado isakymu.