Tema: Re: V.Mit?. Nepriklausoma LTSR - ne metafora, bet realyb?
Autorius: abc
Data: 2009-11-25 01:23:19
patraukliu ideju milijonas zmonijos istorijoje
pradedant inku saves isnaikinimu baigiant skurdu afrikoje

man keista, kodel zmones ima ypac pergyventi del dideliu dalyku: fasizmo,
komunizmo.... juk tai tik tuometeiniu procesu pasekmes

kur kas efektyviau buti budriam kasdien ir stengtis iveikti kasdienes
smulkmenas (pvz sugyventi su aplinkiniais). kaip mano zmona sako -pasaulis
susideda is smulkmenu (negaliu nesutikti)