Tema: Re: Tvora - vilties simbolis :D
Autorius: tomasz
Data: 2017-01-18 15:27:48
ar tu erzinsi ar ne, yra visiskai vienodai.
putinas gyvena kitoj realybejm susisuks sarabanas ir puls....
ka jis ir dabar kartas nuo karto daro.
kanda vienam, po to kitam ir t.t.
skaldyk ir valdyk.

viena, ka mes galim padaryt, tai elgtis max drasiai ir statyt debila i
vieta.
ir ta turetu daryt visi aplinkiniai kaimynai.
nes, kad ir koks jis butu ufonautas, bet turetu suvokt, kad karo ant 10
frontu nepatemsi.

--

t.