Tema: Re: Tvora - vilties simbolis :D
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-01-17 16:52:21
"Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
news:o5l8l4$6mn$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai ukrai patys po pashokinejimo maidane dar laike rusus strateginiais
>partneriais?

o, pagaliau radau zmogu su man tinkanciu poziuriu i reikaliukus.
turiu pasiulyma kaip tik tau.

as tave per prievarta padarysiu savo vergu, oi, t.y. partneriu ir laikinai
duosiu vieta gyventi, valysi man batus, atnesi alaus, priziuresi darza, o
jeigu pabegsi tai visiskai teisetai gausi i aki. gal tu dar pasakyk, jog
tikejaisi, kad po pabegimo tik paglostysiu galvele ir ziuresiu kaip i
strategini partneri? nejuokauk. po tokiu pasisokinejimu kaip minimum bus
patrumpinta grandine, ir reciau gausi valgyt. as ji cia bl* maitinu, seriu
(savo siuksliu likuciais ir nedavalgytu kepsniu kremzlemis), o jis cia man
dar akis drasko su kazkokiais "as noriu savo gyvenimo", vergas nedekingas

ar gi taip sunku suprasti, kad kartais ir partneriams reikia vienas kitam
pasakyti aciu ir graziai issiskirti?