Tema: Re: Tvora - vilties simbolis :D
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-17 14:23:29
cha cha... tai aisku, kad komunizma statyti buvo geriau. Juk dabar visai
prapuole: emigracija, skurdas, atviros sienos, "importas"... :) Reikejo
likti sojuze :)  Man atrodo, kad krymcanai pasirinko sojuza, kurio mes
vargais negalais atsikratem. Oi vargsta ten krymcanai. Biznio nera, viskas
brangu, rublikas medinis, perspektyva labai miglota labai ilgam. Jei ukraina
issikapstys per eile metu-tai krymcanai nagus graus, kad taip pasirinko,
nors is esmes jiems ikiso zali zmogeliukai. Sakysi-nubalsavo. Sovietmeciu ir
mes balsavom 99,6 procento uz komunizma:)

"mantas" <nera@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o5kd1l$i6v$3@trimpas.omnitel.net...