Tema: Re: ble ble
Autorius: bet_kas
Data: 2009-10-08 10:18:03
Ech kiek diagnozuotojo svaigimo apie "grazu technologini rytoju"

Elementariai ekonomikoje, jei savikaina (mazo/didelio be skirtumo)
per didele jam "rot v bankrot" ir jis pats keliauja keist darbo arba
darbo irankiu (perka ta pati traktoriu).

Kodel tai reikia daryt per prievarta kol kas tamstos milziniskas postas
lengvai nutyli.
Tik parodo, jog tai sukuria sunkiai sveiku protu paaiskinamas dotacijas,
gimstamumo kritima, sintetinio maisto pertekliu/naturalaus maisto trukuma
ir panasias problemas. Dabar tai isisivyniojo priedo i visuomenes senejimo,
imigracijos
problemas, socialiniu projektu visiska fiasko ir pan.

P.s. Pertekline maisto gamyba Europoje atsirado anksciau uz traktorius.