Tema: Re: ble ble
Autorius: Bronco
Data: 2009-09-26 00:30:56
BishopaZ wrote:

> Apibendrinant: zmones renka is to kas yra pasiuloma. Va cia ir yra pamatine
> viso ko beda.

Ugu, kaip gi ne taip... Išrenka juos dėl to, kad jie siūlosi, ar siūlosi
jie todėl, kad juos išrenka??? Kas pirmiau atsirado, višta ar kiaušinis? :)

Teoriškai, TIK TAIP TURI BŪTI IR TIK TAIP GALI BŪTI, jog renkama iš to,
kas siūloma, o kaip gi kitaip??? Demokratinė rinkimų sistema gali būti
tik tiesioginė arba atstovaujamoji, t.y., kažkas turi siūlytis būti
išrinktu arba siūlytis būti rinkėjų atstovu. Teisiškai tai vadinama -
pasyviosios rinkimų teisės realizavimu. Problema ta, jog yra dirva
siūlytis visokiems klounams ir būti sėkmingai išrinktiems! O tam sąlygas
sudaro jau mano anksčiau paminėta aplinkybė - liaudies politinis
neišprusimas, daugiaamžių demokratijos tradicijų nebuvimas, homo
sovieticus mentalitetas ir pan... Kai šitos priežastys laikui bėgant
nyks, tai ir situacija pagerės. Bent jau aš taip įsivaizduoju šį reikalą.

Tad nereikia niekinti savo tautos dėl to, kad ji neturi tų dalykų,
kuriuos turi kai kurios kitos tautos, kai jos tam dalykui pasiekti
turėjo gerokai daugiau laiko ir palankesnes sąlygas nei mes. Stručiai
evoliucijos eigoje irgi ne iškart pradėjo dėti DYYYDELIUS kiaušinius ;)