Tema: Re: ble ble
Autorius: Zveris
Data: 2009-09-25 11:02:21
Nezinau kokioje Tu šalyje gyveni BishopaZ'ai, bet Lietuvoje yra (buvo) apie
39 partijas.
Jos visos "siūlosi", bet dažniausiai žmonės balsuoja už 4-5 plius 1-2,
kurios formaliai vadinasi partijos, o šiaip yra projektai patekti į Seimą.
Asmeniškai man nereikia nei "prisikėlėlių" nei "tvarkiečių" nei "Frontiečių"
ir manau jų išvis Lietuvoje nereikia, bet jie "pasisiūlo", o balvonai
balsuoja už juos.