Tema: Re: Razmai respect
Autorius: Remigijus
Data: 2009-04-08 23:55:16
Del matymo, tai gal reiktu isigyti akinius.

Del vergoves - islindo yla is maiso. Nereiktu dirbi pragyvenimui - butu
laisve. O va kai reikia - vergove. Maladec, tovarishch! Grab'
nagrablennoe! Tak derzhat'!

Del uzdarbio - kaip visi puikiai zinome, visi turi uzdirbti pagal
poreikius! Manancius, kad pagal inasa darbo vietoje - eksproprijuoti!

Del indulgencijos - tiesiog nuostabus socdemes (tiesos akimirka)
issiliejimas: samdantys tave - blogiukai, spekuliuojantys tavimi - OK.

Ka cia bepridursi.

Remigijus