Tema: Re: Razmai respect
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-04-02 14:39:35
as cia jokios progresijos nematau, V.E shalyse uzdirbi daug moki didesnius
mokescius su didesniu mokesciu tarifu ir viskas. Reik but solidariems

del vergoves - melas

daug kur zmones dirba ne savo noru ir JUOLAB LTU - vien del noro
ishlikti/ishgyventi. Pats laikas nusileisti ant zemes butu...

o dar didesnis melas kad visi uzdirba tiek kiek verti - cia jau auksciausio
lygio populizmas, savo laiku kai V.Europoje buvo laukinis kapitalizmas
fabrikantai irgi taip aishkino, na bet uzteko su shakem jiem per shikna
grybstelt savo metu ir ve pasirodo darbininkai zymiai didesnes algos
VERTI...

vieninteliu atveju zmogus uzdirba "tiek vertas" TIK tada JEI dirba TIK SAU
neisnaudodams kito zmogaus.
Tokiems priskirciau freelancerius ir netgi spekuliantus akcijoms ir t.t
(daugiau nesiplesiu)...