Tema: Re: tai kas pradejo kara?
Autorius: Zveris
Data: 2009-04-03 15:56:50
Realiam pasaulyje, kai jau dega, tai ne laikas zaisti ir ishsipisineti.
Reikia gelbeti.
Ishsipisineti ir vaizduoti talentinga vadova turejo Kirkilas, kai dar buvo
laiko. Kubiliui jau reikia gesinti (kaip ir 1999 m.).
Svedijos bankai to pacia Kubiliaus deka neisejo is Lietuvos... va jei butu
iseje ir sukele panika, tai jau butu px pensiju fondai ir visa kita.