Tema: Re: tai kas pradejo kara?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-04-03 10:57:49
Visiskai teisingai, nesuprantu. Man tai priklausoma
vasaline valstybe kad ir kaip butu gaila. Tamstai kazkodel atrodo suvereni.
Tai kas dabar teisus?
As sakydamas - iki realaus suverenumo dar toli toli...
Tu teigdamas - Mes suvereni valstybe...

Taip, tu visiskai teisus, popieriuose Lietuva visiskai suvereni,
tik tie popieriai banke uzstatyti...

Jei valstybe nepajegi savarankiskai apsiginti tiek nuo karinio, tiek nuo
ekonominio santazo
 - shudas cia, o ne suverenumas. Ko tada premjeras laksto liezuvi iskises
pas skandinavu bankininkus?