Tema: Re: viena diena viena, kita - kitkas. Kai valstybes vadovo zodziai nieko verti, ka daryti ?
Autorius: lasaZ
Data: 2009-03-20 11:21:38
mano tevui siule darba ministerijoj vadovaut kazkokiam skyriui. Principas
buvo paprastas - susimoki pusmecio algos dydzio kysi, ir ramiai lauki
pensijos su garantuotom pajamom. Likau apsales kad tokie dalykai dar
vyksta... Tiesa siule kazkur pries metus-pusantru, kai viskas buvo stabilu
ir grazu.

lasaZ