Tema: Re: Neb?t? abu vatiniai u?baninti....
Autorius: GD
Data: 2021-02-08 23:50:11
Tai pagal tave iseina, kad driskiai buvo teisus ir demokratiski1917-ais. Supyzdino rusijoj saujele turciu ir turteli ateme. Paskui vokieciai 1933-ais reke heil hitler - taigi visi vieningai, dauguma? Tuo tarpu Smetona i valdzia atejo perversmo keliu, elgesi kaip diktatorius, o lietuviai dabar ji linke liaupsint ir idealizuot jo valdymo laikotarpi. Nemanai, kad kazkas netaip tavo teorijoj?