Tema: Re: Nebūtų abu vatiniai užbaninti....
Autorius: GD
Data: 2021-01-08 23:51:28
Graikija graikija, ne tą žodį parašiau.
Taikius protestuotojus rašiau kabutėse.
Visokie batkos, putkos gali dabar aiškint, kad pas juos irgi būtų tas pats, jeigu gatvėj milicinykai jų nepyzdintų, nepalaikytų viešosios tvarkos. Ir tai dabar užginčyt kebliau. Jau beveik aišku į ką išvirs visokios diskusijos ateity dėl perteklinės jėgos panaudojimo atvejų, prokremliniai demagogai ir lygioj vietoj sumastydavo absurdiškų argumentų, o čia tookia erdvė atsivėrė, toooks precedentas....
Ukrainoj kai Janukovičių vertė - lindo.