Tema: Re: Neb?t? abu vatiniai u?baninti....
Autorius: Svyt
Data: 2021-02-08 18:27:13
Demokratija yra daugumos ivestos tvarkos grieztas laikymasis,
 nepainiojam su anarchija. Pvz, man laisve butu vazinet girtam nat
 120 po vilniu. Beje, 1990 tai ir darydavau sekmingai. Bet va,
 suvarze mano laisves :) mes esam lietuviai, isivedem namuose savo
 tvarka ir jos turi laikytis visi kurie cia nori gyventi, jokiu
 isimciu negali buti. Ir zodzio laisve turi buti tik tokia, kuri
 nepazeidzia tautos daugumos interesu.

--

SVyt
mp4 Actros 1845 LS