Tema: Re: Rest in peace USA
Autorius: ABLomas
Data: 2021-01-26 20:17:28
On 2021-01-26 19:42, Name wrote:
> Useris ABLomas speju pasakytu, Illarionov apsimelavo

Sprendžiant iš to vieno straipsnio kur pirmai sulinkinai - taip. Ir
nereikia ten kažkokių labai šūstrų paneigimų - t.y. krūva dalykų, kurie
debunkinami net būnant užkietėjusiu Q'šnyku...

> Jei staiga Andrey Illarionov taptu Rusijos Prezidentu speju nebutu
> Rusijoje pvz Telegram ir Pavel Durov LiberalBolsevikines diktaturos
> kaip dabar yra JAV su Twitter, Facebook ir panasiai.

Wut? Kaip ilgamečiam telegram useriui - įdomu, kur ten diktatūra? :D
(kas yr liberalbolševikinis tai aš net nesigilinsiu, bet turbūt
konteksto nekeičia?)