Tema: Re: Rest in peace USA
Autorius: Name
Data: 2021-01-26 19:42:21
As perskaiciau visa Andrey Illarionov interviu kas liecia teksta, be
papildomu linku, nes buvo labai idomu uz ka atleido is darbo Cato Institute.

https://aillarionov.livejournal.com/1216005.html

Useris ABLomas speju pasakytu, Illarionov apsimelavo bei apsmeize Joe Biden,
Kamala Harris, JAV Demokratu partija, pelnytai Illarionov ismete is darbo.
As galvoju, Illarionov sukritikavo LiberalBolsevikines Korporacine Teise ir
Korporacine Laisve ir to uzteko Illarionov nepelnytai ismesti is darbo.
Jei staiga Andrey Illarionov taptu Rusijos Prezidentu speju nebutu Rusijoje
pvz Telegram ir Pavel Durov LiberalBolsevikines diktaturos kaip dabar yra
JAV su Twitter, Facebook ir panasiai.