Tema: Re: Rest in peace USA
Autorius: ABLomas
Data: 2021-01-25 21:07:51
On 2021-01-25 19:30, Name wrote:
> Pridedu linka su Andrey Illarionov interviu del 2020 m. JAV Prezidento
> rinkimu ir ju rezultatu. Jo interviu ir kitos mintys zinoma bus idomiau
> nei mano pradinis postas.

Sėdint už 7kkm labai patogu bazarint, kas ten kaip nutiko, bet
akivaizdu, kad gaunas nesamonės.
2 punkte skaičiai netikslūs, 3 punktas visai lempa (ir jau tokia, kad
akivaizdžiai matos makaronų kabinimas), 6 punktas net ne tai, kad už
ausų pritemptas, o ten kažkokia lempinė interpretacija be jokio teisinio
pagrindo, 7 - nu milijonai matyt screenshotų su tvytais, kur pats
trampas kapsloxu rašė "FIGHT" (jo, jei žiūrėt paraidžiui - jis to
neliepė, bet jei paskelbsi "kaimynas aš tavęs nekenčiu ir vakare tavo
organizmas liks be deguonies" - žė, gali ir prisėst už grasinimus
nužudyt, nors paraidžiui to nebuvo), 14 ką, bando paneigt kad mentas
užmuštas gesintuvu - tai nieko tokio, o sprogmenys - tai ne ginklai?
....ir t.t.t.t. - kai reik pritempt, tai visos priemonės geros, toliau
jau net neskaičiau.
Į ką konkrečiai reiktų atkreipt dėmesį (ir pls, kad būtų objektyviai
parašyta)?