Tema: Re: Informaciniai karai, koduojantys zmones ismirimui
Autorius: Alvidon
Data: 2011-06-13 17:46:58
Nu tai išvardyk realius panašumus tarp USA ir CCCP/Ru. Kaip ti vienodai
gyvenosi Rytų ir Vakarų Vokietijoms, kaip ti vienodai gyvenas Šiaurės ir
Pietų Korėjoms. Išvardyk. Kur yr GULAG'o USA analogas, kur Katynės
USA analogas. Ir tau daba taip pat gera, kaip CCCP'e gyvent ? Kur NATO
MKVD'istų analogas surengė Rainius Lietuvoj po įstojimo į NATO ? Kokioj
kalymoj dabar lietuvių "buožės" mišką kerta ? Kur sušaudė ES ir NATO
KGB'istai Lietuvos karininkus, kunigus, milicininkus ir kitokius "priešiškus
elementus" ?