Tema: Re: Vitas Tomkus vs landsbergieciu TS-LKD mafija
Autorius: For example John Smith
Data: 2020-11-15 14:55:39
On 2020-11-15 10:52, eSSas wrote:
> On 15/11/2020 10:42, For example John Smith wrote:
>  > Neatsakot į mano klausimą, kuris žemiau, įpilsiu žibalo į ugnį čia.
>
> Apie kokį klausimą kalba?

Apie šitą:

Bet byla dabar tarptauniniame teisme. Skundas priimtas, renkami duomenys.
Snoro bankroto administratorius buvo užsienietis. Čia, LT visi kvailiai
ar visi nupirkti? Kodėl administratorius dokumentus išsivežė, net kopijų
nepaliko? Kodėl LT tos bylos duomenys įslaptinti?
Aš nieko prieš kad Bilas skiepyja Afrikos vaikus ir taip šviečia, bet
jaučiuosi kiek patamsyje paliktas.

Priimami atsakymai iš far right'istų ir iš leftistų.