Tema: Re: Vitas Tomkus vs landsbergieciu TS-LKD mafija
Autorius: For example John Smith
Data: 2020-11-15 10:42:24
Neatsakot į mano klausimą, kuris žemiau, įpilsiu žibalo į ugnį čia.

2013 metai. Ar kas pasiketė nuo tų laikų. Čia medicina, bet ir kitose
srityse panašiai.

Niekas neleidžia šita tema kalbėti. Teatleidžia man ponia Dangutė
Mikutienė (Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininkė – aut.), aš jai
visa tai pasakiau: leiskit ateiti į kokią televizijos laidą
padiskutuoti, užsirašė mano telefoną, iki šiol kviečia… (Šypsosi)

Nekviečia, neateisi tu ten, nes kviečiami tie žmonės, kurie yra
naudingi, kurie sakys, teatleidžia man privatininkai, aš ne prieš juos,
bet man atrodo, kad jie galimai ir žiniasklaidą nuperka, ir galimai
laidas padaro kokias reikia, ir galimai padaro komentarus delfiuose
kokius reikia, ir panašiai. Na, negalima šitaip. Nėra Lietuvoje tiek
pinigiukų, ir negalima atiminėti iš ubago lazdos.

https://www.alfa.lt/straipsnis/15142969/gediminas-degutis-kol-valstybeje-bus-vystomas-baimes-jausmas-nieko-nebus