Tema: Re: Vitas Tomkus vs landsbergieciu TS-LKD mafija
Autorius: eSSas
Data: 2020-11-15 10:52:31
On 15/11/2020 10:42, For example John Smith wrote:
 > Neatsakot į mano klausimą, kuris žemiau, įpilsiu žibalo į ugnį čia.

Apie kokį klausimą kalba?

> [...]
 > visa tai pasakiau: leiskit ateiti į kokią televizijos laidą
 > padiskutuoti, užsirašė mano telefoną, iki šiol kviečia… (Šypsosi)
 >
 > Nekviečia, neateisi tu ten, nes kviečiami tie žmonės, kurie yra
 > naudingi, kurie sakys, teatleidžia man privatininkai, aš ne prieš juos,
 > bet man atrodo, kad jie galimai ir žiniasklaidą nuperka, ir galimai
 > laidas padaro kokias reikia, ir galimai padaro komentarus delfiuose
 > kokius reikia, ir panašiai. Na, negalima šitaip. Nėra Lietuvoje tiek
 > pinigiukų, ir negalima atiminėti iš ubago lazdos.

https://www.alfa.lt/straipsnis/15142969/gediminas-degutis-kol-valstybeje-bus-vystomas-baimes-jausmas-nieko-nebus

Toks nedrasus pojūtis, kad neatsiranda norinčių duot tribūną durniui su
įniciatyva. Žodžio laisvė nereiškia išskirtinio žodžio privilegijos -
paaiškinu tam atvejui, jei per sunku pačiam suprasti. Nepatinka? Ką gi,
darom išvadas ir kažko imamės, kad gyvenimas patiktų. O kniaukt mes visi
neprasčiau sugebam

S.