Tema: Re: Kas atidavines EU skolas
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2020-02-20 21:44:51
Vienas pazistamas man tai aiskina: istraukiau laiminga bilieta-patekau su fura Ispanijoje i baisia avarija. Komoje savaite gulejo, metaline plokstele i galva idejo, bet gavo draudima 150kEur ir dabar kas menesi kazkur arti 1000 eur is Ispanijos gauna iki gyvenimo galo. Blogai nesijaucia, fiziskai stiprus, isvaizda nesuprastejo. Tad dziaugiasi kad dirbt nebereiks siam gyvenime, nes tinkamai i avarija patekus, turi pastoviu pajamu.