Tema: Re: Kas atidavines EU skolas
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-07 20:10:50
On 2020-02-07 06:21, Buves UK wrote:
> Cia vienas ukininkas man isdeste, kad tipo jei baigsis EU ismokos, tai jis
> is kart bankrote, nes tipo gyvena tik is tu ismoku uz zeme nes dirba 100ha.

To ūkininko ES finansinių procesų suvokimas yra tokio pat lygio kaip ir
tavo.

Dėl išmokų (tiksliau būtų vadinti subsidijomis) ūkininkams ES priimamas
nutarimas bendru sutarimu po derybų su visomis ES narėmis. Tokia
situacija, jog būtų nustota mokėti subsidijas tik Lietuvos ūkininkams, o
kitiems mokėtų, yra tiesiog nereali arba fantastinė.

Esminė Lietuvos ūkininkų nepasitenkinimo priežastimi galėtų būti tik
tai, jog ES subsidijos ūkininkams skirtingose ES narėse skiriasi ir
reiktų aiškintis, ar ten tikrai tobula ta formulė, pagal kuria jos
apskaičiuojamos, nes "iš akies primetus", tai lyg ir mažokai lietuviai
gauna...

Bet pakartosiu, kalba neina apie išmokų mokėjimą/nemokėjimą, o tik apie
jų dydį.

Alternatyvus, bet menkai tikėtinas artimiausioje ateityje scenarijus,
jog ES, bendru narių sutarimu, nuspręstų nutraukti išmokų mokėjimą
visiems ES ūkininkams, bet tada situacija Lietuvos ūkininkams, kaip tai
paradoksaliai dabar tau nenuskambėtų, išeitų tik į naudą, o ne į
bankrotą. Kodėl?

Todėl, jog staiga situacija visoje ES visiems ūkininkams suvienodėtų ir
nebūtų diskriminavimo skirtingomis išmokomis. Nesubsidijuojamo žemės
ūkio produkcijos kaina rinkoje staigiai išaugtų ir ūkininkų pajamos
nebūtų diferencijuojamos, o jos ateitų tiesiai iš vieno šaltinio -
produkcijos pirkėjų.

Kalbant ūkiška kalba - mes visi mokėtume už maistą daugiau ir ūkininkai
visus tuos pačius pinigus susirinktų iš mūsų, plius dar nesijaustų
"išmaldos prašytojais".

Na ir Lietuvos ūkininkai dar įgautų praanšumą prieš pvz. Prancūzijos
ūkininkus, nes pas mus darbo jėga pigesnė, o dabar tą konkurencinį
pranašumą sunaikindavo didesnės ES subsidijos Prancūzijos ūkininkams.

> Ir dar isdeste, kad tipo kiekvienas LT pilietis jau yra skolingas EU apie
> 10k ir skolas tipo reiks atidavineti.

Aš neskolingas. Niekas iš mūsų neskolingas. Miegok ramiai.

> Tai kazkaip nesuprantu, kokiu budu is manes ar is mano kaimyno valdzia ta
> skola zada ismusti ?

Niekaip.