Tema: Re: Kas atidavines EU skolas
Autorius: Buves UK
Data: 2020-02-11 04:36:15
> vadinasi priklausai LT kolukiui, tad siam panorus bent dali skolu grazint,
> kazkiek ir is taves issunks. Per mokescius, per prievoles.......Teoriskai,
> paskelbus valstybe nemokia, kitos valstybes gali arestuoti po ranka
> pasitaikusi tos valstybes (ir jos pilieciu) turta. Isvaziuoja pvz
> lietuviska fura i Vokietija, o ja ten pyst, paima ir pardave per aukciona,
> dengia dali Lietuvos skolos. Kolukieciai atsako solidariai.

Na elektra, siuksles, dujos, vanduo cia gal niekur nepabegsi, bet jei
isvaziuoju, galiu kraniukus uzsukti ir liks tik kapeikiniai abobentiniai
mokesciai, na dar zemes mokestis, o ka daugiau ?
Nuosavybe yra nelieciama pagal konstitucija.
Pajamu jokiu as LT negaunu, jokiai sodrai nemoku, nes pensija jau
uzsidirbau.
Fura tai cia ne mano, o kazkokios imones, tai man ne nuostolis, jei jas ir
visas atims.
Maista kur begyventum vistiek ji pirksi, taip kad sito neskaiciuojam.
Pvz. Is eiliniu Graiku kai buvo bankrotas ka ateme ?